Termeni si conditii

Bine ati venit! Introducere in Termeni si Conditii!  

Bine ai venit pe JamesBON, casa de marcat mobila pentru mica ta afacere.

Termenii si conditiile prezentate mai jos au rolul de a defini drepturile si obligatiile LIFE IS HARD SA in calitate de prestator de servicii si drepturile si obligatiile Clientului, precum si cadrul de prestare a acestor servicii de catre LIFE IS HARD SA si de utilizare a lor de catre Client. Ele se aplica si guverneaza doar pe perioada utilizarii de catre Client a serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin www.jamesbon.ro.

Te rugam sa citesti cu atentie toata informatia prezenta in Termeni si conditii. Vizitarea/ accesul/ utilizarea de catre tine a informatiilor/ serviciilor website-ului/ aplicatiei JamesBON se supun Termenilor si conditiilor descrise mai jos si implica cunoasterea lor de catre tine si acceptul tau explicit cu privire la acestea si reprezinta intreaga intelegere (contractul) dintre parti.

LIFE IS HARD SA, in calitate de autor/ proprietar/ administrator al website-ului/ aplicatiei JamesBON isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul website-ului/ al platformei www.jamesbon.ro precum si Termenii si conditiile si Politica de confidentialitate. LIFE IS HARD SA va face tot posibilul sa informeze Clientii cu privire la modificarile aplicate website-ului/ aplicatiei JamesBON, Termenilor si conditiilor si Politicii de confidentialitate atunci cand ele vor aparea. Informarea se va realiza prin email sau prin intermediul website-ului/ al aplicatiei JamesBON. Va fi obligatia Clientului sa se asigure ca a citit, inteles si acceptat modificarile.

Din momentul transmiterii sau publicarii noilor Termeni si conditii, noilor tarife, sau a oricaror modificari, Clientul are la dispozitie 15 zile de comunicare, in scris, a obiectiilor sale. In cazul in care, Clientul nu aduce nicio obiectie si nu contesta modificarile realizate de LIFE IS HARD SA, in 15 zile de la transmiterea sau publicarea lor, ele se considera valide si acceptate de catre Client.

Versiunea de Termeni si conditii aplicabila unui Client este acea in vigoare pe www.jamesbon.ro la momentul platii de catre Client a serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON.

TERMENI

Contract – Termenii si conditiile actuale care se supun in totalitate legii comertului electronic din Romania.

Parti – reprezinta partile prezentului contract:

LIFE IS HARD SA

str. Macului, nr. 19-21,

400698 Cluj-Napoca,

jud Cluj, Romania

Cod fiscal: RO 16336490

Registrul Comertului: J12/1403/2004

IBAN: RO67RZBR0000060017030641

Banca: Raiffeisen Bank

si

Clientul, este entitatea care foloseste aplicatia JamesBON cu datele de identificare introduse de el insusi in aplicatie.

www.jamesbon.ro – website-ul cu toate subdomeniile, aplicatia JamesBON, impreuna cu toate functionalitatile pe care le ofera, inclusiv www.jamesbon.ro cu toate subdomeniile.

Serviciu, servicii – toate serviciile oferite de catre LIFE IS HARD SA prin intermediul aplicatiei JamesBON asa cum sunt descrise ele, public, pe website-ul www.jamesbon.ro.

Abonament – taxa platita de Client conform planurilor tarifare mentionate pe website-ul www.jamesbon.ro. Este considerata perioada similara perioadei de derulare a unui abonament si perioada in care clientul utilizeaza serviciile www.jamesbon.ro.

Informatie confidentiala – include toata informatia schimbata intre partile prezentului contract, comunicata verbal, in scris sau accesibila prin utilizarea de catre Client a aplicatiei JamesBON si considerata confidentiala.

Perioada de proba – este perioada de 30 de zile, imediat urmatoare creari de catre Client a contului propriu in aplicatia JamesBON, sau perioada imediat urmatoare activarii unui modul nou neplatit de Client pana la momentul respectiv. In aceasta perioada Clientul nu are absolut nicio obligatie financiara fata de LIFE IS HARD SA. In aceasta perioada Clientul are, fata de LIFE IS HARD SA, toate celelalte obligatii prezentate in acest contract.

Utilizator – inseamna orice persoana sau entitate, care foloseste, in numele Clientului, serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin intermediul www.jamesbon.ro. Utilizator este si Clientul insusi.

Nume de utilizator si parola – sunt datele de acces necesare utilizatorului pentru a putea utiliza serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin intermediul aplicatiei JamesBON.

Date de contact – sunt datele de contact ale LIFE IS HARD SA si ale Clientului si ale utilizatorului comunicate de catre acesta in aplicatia JamesBON. Clientul si utilizatorul sunt direct responsabili de valabilitatea datelor si de actualizarea lor in aplicatia JamesBON daca ele se modifica.

1 luna – 30 de zile calendaristice

1 an – 12 luni

Tu, impreuna cu toate devierile posibile ale pronumelui personal la persoana a II-a singular si cu toate adresarile la persoana a II-a singular – inseamna Clientul inregistrat in aplicatia JamesBON si utilizatorul.

In cadrul prezentului contract cuvintele la singular includ pluralul, cuvintele la plural includ singularul, cuvintele care denota genul masculin includ femininul, iar cuvintele care denota genul feminin includ masculinul.

LIFE IS HARD SA este autorul site-urilor si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei romane. In lipsa altor precizari, toate materialele, incluzand imagini, ilustratii, design-uri, icoane, fotografii, clipuri audio/ video, coduri de programare, s.a.m.d. sunt proprietatea LIFE IS HARD SA sau sunt licentiate de catre LIFE IS HARD SA pentru a fi folosite.

Marca JamesBON este o marca inregistrata si este detinuta de LIFE IS HARD SA. Domeniul www.jamesbon.ro este detinut de catre LIFE IS HARD SA. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelui JamesBON in forma directa sau “ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web etc.) fara permisiunea prealabila scrisa a LIFE IS HARD SA este interzisa si se pedepseste conform legii.

LIFE IS HARD SA da dreptul Clientului de a utiliza serviciile pe care le ofera prin intermediul aplicatiei JamesBON in functie de nevoile lui si de planul tarifar pe care Clientul il alege, in acord cu prezentul contract. Dreptul de utilizare pe care LIFE IS HARD SA il ofera nu este oferit in exclusivitate unui anumit Client, este netransferabil si se supune in totalitate prezentului contract.

Aplicatia JamesBON actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client in conditiile legii 365/2002 privind comertul electronic.

Clientul garanteaza datele introduse si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori care au acces la contul Clientului si la comportamentul acestora.

In raport cu utilizatorii:

  • Clientul insusi determina cine este utilizator, care este rolul utilizatorului, care este nivelul de acces al utilizatorului la informatiile detinute/ introduse de Client in aplicatia JamesBON.
  • Clientul este direct responsabil de orice actiune a utilizatorului in utilizarea de catre acesta a serviciilor oferite e LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON in numele Clientului
  • Clientul controleaza nivelul de acces al fiecarui utilizator la serviciile oferite de LIFE IS HARD SA, poate anula sau restrange oricand dreptul de acces al utilizatorului la aplicatia JamesBON.
  • Orice conflict care apare intre Client si Utilizator cu referire la utilizarea serviciilor oferite prin aplicatia JamesBON va fi gestionat de catre Client, fara ca LIFE IS HARD SA sa fie implicata in vreun fel in conflict sau in procesul de solutionare a acestuia.

LIFE IS HARD SA nu poate fi tras la raspundere in niciun fel in cazul in care Clientul se foloseste de aplicatiile si serviciile puse la dispozitie in scopuri ilegale sau imorale.

LIFE IS HARD SA nu isi asuma raspunderea pentru situtia in care utilizatorul care creeaza, pentru Client, un cont in aplicatia JamesBON nu este autorizata de catre Client sa faca acest lucru. LIFE IS HARD SA va sterge contul astfel creat la solicitarea scrisa expresa a administratorului legal al Clientului, insotita de un certificat constatator la zi din care ii rezulta calitatea de administrator.

LIFE IS HARD SA depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la servicile oferite prin aplicatia JamesBON, si garanteaza disponibilitatea serviciului in proportie de 99.8%. Perioada de disponibilitate a serviciului nu include perioadele de mentenanta anuntate in prealabil prin email sau pe website-ul www.jamesbon.ro, insa include acele peioade de mententanta neanuntate. In cazul in care Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile LIFE IS HARD SA pentru o perioada mai mare decat cea mentionata anterior, acesta poate cere rambursarea proportionala a abonamentului platit pentru perioada in care serviciul nu a fost disponibil.

In cazul in care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile LIFE IS HARD SA, Clientul isi poate exporta documentele in format .PDF, si nomenclatoarele de produse si Clienti in format tabelar (*.csv). In cazul in care serviciul dorit nu mai este disponibil din motive imputabile Clientului (neplata serviciilor, incalcarea Termenilor si conditiilor etc.) LIFE IS HARD SA se va stradui sa ofere Clientului acces la informatii pentru a le exporta documentele in format. PDF, iar nomenclatoarele de produse si Clienti in format tabelar (*.csv). In niciuna din situatiile de mai sus LIFE IS HARD SA nu isi poate asuma vreo obligatie legata de modul in care aceste date pot fi incarcate in alte sisteme informatice.

Clientul are acces la serviciile LIFE IS HARD SA oferite prin intermediul aplicatiei JamesBON printr-un protocol sigur de comunicare (https://) si pe baza de nume de utilizator si parola pe care Clientul sau utilizatorul si le defineste. Clientul sau utilizatorul este strict si direct responsabil confidentialitatea si de pastrarea in siguranta a datelor proprii (nume de utilizator si parola) de acces in aplicatia JamesBON. LIFE IS HARD SA nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea de catre Client a datelor de acces (nume de utilizator si parola) sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. Clientul sau utilizatorul va anunta imediat reprezentii LIFE IS HARD SA daca suspecteaza utilizarea necorespunzatoare sau neautorizata a contului propriu si va solicita modificarea datelor de acces. In cazul in care LIFE IS HARD SA primeste o notificare cu privire la existenta unor activitati susceptibil ilegale, realizate de catre Client sau in numele lui prin intermediul www.jamesbon.ro, isi rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau a bloca accesul la acesta.

LIFE IS HARD SA  nu poate garanta 100% securitatea informatiilor stocate sau transmise de Client prin intermediul aplicatiei JamesBON. LIFE IS HARD SA va depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidentialitatii datelor primite de la Client si introduse in contul de utilizator sau folosite in aplicatiile LIFE IS HARD SA.

LIFE IS HARD SA nu va solicita niciodata Clientului si sub nicio forma date cu caracter confidential insemnand dar fara sa se limiteze la: parole, date ale cardurilor bancare, PIN-uri si alte informatii de acest fel.

Accesul sau interventia neautorizate si abuzive la servicii si date stocate in aplicatia JamesBON in numele LIFE IS HARD SA sau in numele Clientilor, accesul altor persoane in afara celor neautorizate de LIFE IS HARD SA sau de catre Clienti reprezint infractiune de acces fara drept la un sistem informatic si va fi sanctionata conform legislatiei romane in vigoare.

LIFE IS HARD SA nu monitorizeaza si nu exercita niciun control asupra datelor si documentelor Clientului.

Pretul serviciilor este stabilit in functie de planul tarifar pe care Clientul si-l alege dupa perioada de proba. Plata serviciilor se face la inceputul perioadei pentru care sunt achizitionate serviciile, iar serviciile vor fi disponibile Clientului pana la expirarea perioadei pentru care ele au fost platite. Clientul are posibilitatea de a prelungi perioada de utilizare a serviciilor printr-o noua plata conform planului tarifar.

Durata minima de contractare a unui serviciu este de 1 an. In acceptiunea LIFE IS HARD SA.

Clientul va fi notificat cu cel putin 30 de zile inainte de expirarea perioadei platite pentru utilizarea serviciilor. In aceasta perioada cuprinse intre ziua notificarii si ziua de expirare a perioadei platite pentru utilizarea serviciilor, Clientul poate realiza o noua plata de achizitie a serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin JamesBON pentru urmatoarea perioada, conform planului tarifar actual in momentul realizarii platii.

Plata serviciilor se poate realiza prin card bancar sau prin ordin de plata.

In momentul confirmarii platii, se va emite in numele Clientului o factura fiscala care ii va fi trimisa prin email pe adresa de email din datele de contact introduse de el in aplicatia JamesBON.

 

In cazul in care Clientul doreste modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil, schimbarea intrand in vigoare la urmatoarea data de facturare a abonamentului. In cazul achizitiei unor servicii suplimentare sau a renuntarii la o parte din servicii, noul pachet de servicii intra in vigoare dupa ce expira perioada pentru care Clientul a platit deja si in momentul in care Clientul realizeaza o noua plata.

LIFE IS HARD SA va putea oferi discounturi, reduceri, promotii prin coduri de vouchere pe care Clientul le poate utiliza conform conditiilor lor proprii de utilizare pe care Clientul le va primi impreuna cu codurile respective. Un Client nu va putea folosi un cod de voucher de mai multe ori. Clientul nu va putea folosi consecutiv si/sau cumulativ mai multe coduri de vouchere. Durata minima intre doua vouchere utilizate de client va fi intotdeauna de minimum 6 luni.

Clientul are dreptul sa solicite, oricand in primele 60 DE ZILE platite de utilizare a aplicatiei JamesBON si obligatoriu in acest termen, returnarea banilor platiti de el pana in acel moment pentru utilizarea platformei www.jamesbon.ro.

Cererea de returnare a banilor se face in scris, printr-un email trimis la adresa contact@eokey.ro.

LIFE IS HARD S.A. se angajeaza sa returneze, integral, toate sumele achitate de client aferente utilizarii de catre el a platformei www.jamesbon.ro.

Transferul acestor sume se va realiza in maximum 60 de zile de la data solicitarii, prin virament, in contul bancar al clientului. In acest sens, clientul are obligatia de a comunica LIFE IS HARD SA un cont IBAN valid si activ, in termen de maximum 48 de ore de la data solicitarii adresate prin email in acest scop. LIFE IS HARD SA nu isi asuma returnarea sumelor achitate de catre client in lipsa comunicarii de catre acesta a contului bancar in termenul mai sus mentionat si isi pastreaza dreptul de a suspenda imediat accesul clientului in aplicatia JamesBON in cazul in care nu ii este furnizat contul bancar.

Imediat dupa realizarea de catre LIFE IS HARD S.A. a transferului, accesul clientului in aplicatia JamesBON va fi suspendat. Reluarea accesului clientului pe platforma presupune plata de catre acesta a tarifelor aferente pentru perioada utilizarii aplicatiei dupa data reluarii accesului. Posibilitatea de a solicita restituirea sumelor platite opereaza o singura data in primele 6 luni de la utilizare a platformei. Acelasi client nu poate sa isi creeze un nou cont in aplicatie pentru a mai beneficia o data de dreptul de solicitare a restituirii sumelor achitate, conform procedurii descrise.

Obligatia de a plati contravaloarea serviciilor oferite de catre LIFE IS HARD SA prin intermediul aplicatiei JamesBON  conform prezentului contract.

Obligatia de a-si asuma intreaga responsabilitate pentru datele continute in contul propriu in aplicatia JamesBON, a corectitudinii, acuratetii si integritatii informatiilor continute in contul propriu in aplicatia JamesBON.

Obligatia de actualizare a datelor continute in contul propriu in aplicatia JamesBON.

Obligatia de a-si asuma responsabilitatea si de a suporta consecintele pentru incalcarea drepturilor unei terte persoane prin utilizarea serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA.

Obligatia de a folosi serviciile LIFE IS HARD SA in deplina legalitate.

Obligatia de respectare a prevederilor legale legate de drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal introduse de Client in nume propriu sau in numele tertilor.

Obligatia de a-si asuma intreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea documentelor emise prin serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin JamesBON.

Obligatia de a despagubi LIFE IS HARD SA pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea lui.

Obligatia de a oferi LIFE IS HARD SA prin intermediul aplicatiei JamesBON datele proprii de contact valide, valabile si actuale, pe tot parcursul perioadei in care Clientul apeleaza la serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin JamesBON.

Clientul are dreptul de a solicita stergerea de catre LIFE IS HARD SA a tuturor informatiilor introduse de el in aplicatia JamesBON.

Clientul are dreptul de a renunta la serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON in momentul expirarii abonamentului deja achitat.

Obligatia de a asigura Clientului acces la serviciile sale oferite prin aplicatia JamesBON.

Obligatia de a sterge datele introduse de Client in termen de maximum 5 zile lucratoare de la solicitarea in scris venita din partea Clientului prin care el solicita stergerea datelor.

Obligatia de a reactiva contul clientului in termen de maximum 5 zile de la plata de catre Client a noului abonament in cazul in care accesul la servicii i-a fost suspendat Clientului din motiv de neplata a abonamentului.

Obligatia de a asigura Clientului, la cererea lui, suport sau asistenta in utilizarea serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON in bune conditii de catre Client pe tot parcursul perioadei de utilizare de catre Client a serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON. Serviciile vor fi oferite de luni pana vineri, conform programului de lucru afisat pe website-ul www.jamesbon.ro si comunicat Clientului.

LIFE IS HARD SA are dreptul de a modifca planurile tarifare conform prezentului contract.

LIFE IS HARD SA are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale de catre Clienti si de a le face publice in mod agregat.

LIFE IS HARD SA are dreptul de a transmite toate datele si orice informatie din contul Clientului catre organe de ancheta, in cazul in care LIFE IS HARD SA primeste o cerere motivata de la o institutie publica autorizata.

LIFE IS HARD SA are dreptul de a-i trimite Clientului, pe email si prin SMS, notificari in scop de marketing al aplicatiei JamesBON, in scopul informarii Clientului despre actualizari sau modificari aduse serviciilor oferite prin aplicatia JamesBON si in scopul informarii Clientului cu privire la perioade de mentenanta care pot insemna si perioade de suspendare temporara a serviciilor.

Clientul poate contacta LIFE IS HARD SA prin urmatoarele mijloace:

In scris, pe adresa:

LIFE IS HARD SA

Str. Macului, nr. 19-21

400698 Cluj-Napoca

jud. Cluj, Romania

Prin email, pe adresa: suport@eokey.ro

Telefonic, la numarul de telefon: +4 0 736 101 492; +4 0 364 404 454 (programul exact de lucru este mentionat pe www.jamesbon.ro si este de luni pana vineri intre orele 9-18)

LIFE IS HARD SA poate contacta Clientul folosind datele de contact introduse de acesta in cadrul aplicatiei JamesBON.

Utilizatorii serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON pot sa trimita sub forma de mesaje: comentarii, note, sugestii, idei, informatii sau observatii si pot adresa intrebai cu privire la continutul website-ului, la functionalitatea serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA prin intermediul aplicatiei JamesBON.

Mesajele formulate si trimise de Client catre reprezentantii LIFE IS HARD SA nu pot fi obscene, amenintatoare, defaimatore, ilegale, nu trebuie sa afecteze viata privata sau publica a unei persoane sau entitati implicate sau nu in prezentul contract. Mesajele nu trebuie sa contina virusi. Prin mesajele lansate catre reprezentatii LIFE IS HARD SA in legatura cu serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON, Clientii nu pot lansa sau promova campanii politice/ electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, campanii de email in masa sau orice forma de spam. Clientul e obligat sa foloseasca o adresa de email valida, nu poate impersona o alta persoana sau entitate. LIFE IS HARD SA isi rezerva dreptul de a indeparta, sterge sau edita o astfel de informatie sau mesaj.

Prin trimiterea unui mesaj care contine comentarii, note, sugestii, idei, informatii de orice fel, daca nu este altfel mentionat, Clientul acorda LIFE IS HARD SA dreptul gratuit, neexclusiv, perpetuu, irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, deriva, distribui sau afisa pe orice fel de medii respectivul mesaj. Clientul declara si garanteaza, pe proprie raspundere, ca detine sau controleaza toate drepturile la informatiile transmise, ca acestea sunt corecte si ca utilizarea acestora nu intra in contradictie cu Termenii si conditiile prezente, ca nu vor cauza daune catre o terta parte si ca va despagubi integral LIFE IS HARD SA si tertii pentru toate daunele rezultate din mesajul astfel transmis. Orice mesaj primit de la client, transpus in practica de LIFE IS HARD SA nu confera drepturi de autor, de proprietate sau orice drept asemanator clientului care a transmis respectivul mesaj.

Suspendarea serviciilor oferite de LIFE IS HARD SA Clientului prin aplicatia JamesBON se face:

  • La initiativa LIFE IS HARD SA:
    • In cazul in care Clientul nu plateste contravaloarea serviciilor. Suspendarea serviciilor se face in termen de maximum 5 zile de la expirarea ultimului abonament achitat de Client.
    • In cazul in care Clientul abuzeaza de serviciile oferite de LIFE IS HARD SA prin aplicatia JamesBON, savarsind ilegalitati sau generand prin utilizarea JamesBON prejudicii pentru LIFE IS HARD SA sau pentru terti.
    • In caz de dizolvare, lichidare, faliment a Clientului.
    • Din initiativa LIFE IS HARD SA, cu o notificare trimisa clientului pe email si prin intermediul site-ului/ aplicatiei JamesBON cu 60 de zile inainte de suspendarea serviciilor. In aceasta situatie, in cazul in care Clientul se afla in perioada de abonament, LIFE IS HARD SA se angajeaza sa restituie, integral clientului, suma achitata de client pentru perioada in care serviciile au fost suspendate.
  • La initiativa Clientului:
    • Daca a notificat LIFE IS HARD SA cu cel putin 15 zile inainte de data la care doreste suspendarea serviciilor. Clientului nu i se va returna contravaloarea abonamentului in cazul in care acesta solicita suspendarea serviciilor pe parcursul perioadei valabile a abonamentului.

Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.

Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la aparitie.

Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile de la incetare.

Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului. In acest caz, niciuna din parti nu are dreptul de a cere despagurbiri celeilalte parti, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

Termenii si conditiile actuale se suspun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei uneia din parti. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura adiministrativ-teritoriala cu sediul social al LIFE IS HARD SA.

Orice entitate terta, de orice natura, care nu este implicata in Termenii si conditiile actuale nu are nici un drept, obligatie sau beneficiu de pe urma Termenilor si conditiilor actuale.