Intrebari frecvente

In acest moment se pot conecta modelele: Activia EJ, Datecs DP-25 BT si Datecs DP-05 BT.

In aplicatie avem doua tipuri de utilizatori: Utilizatori – Administratori, care au drepturi depline in aplicatie si Utilizatori – Operatori, care ai drepturi limitate in cadrul aplicatiei.

Poti avea oricate categorii si subcategorii, dar structura nu poate depasi 5 nivele in adancime.

Cand un articol este marcat ca favorit, inseamna ca se va afisa in sectiunea Favorite atunci cand esti in ecranul “Casa de marcat”. Foloseste aceasta functionalitate cand doresti sa regasesti un produs. De asemenea vei gasi articolul in sectiunea Favorite din Dashboard.

Poti bloca acordarea de discount de catre operatorii care nu au setat acest drept. La acordarea de discount li se va cere introducerea parolei unui administrator.

Da, orice administrator poate sterge articolul inserat din greseala, dar pentru operatori trebuie setat acest drept, altfel se poate confirma cu parola unui administrator.

Daca esti utilizator de tip administrator, atunci poti vedea situatia curenta in Dashboard. Vezi ce au emis toti operatorii (daca mai multi operatori folosesc aceasi casa de marcat). Daca esti utilizator de top operator, vei vedea doar totalul pentru chitantele emise de tine.

Nu este necesar sa fi contectat la internet pentru a accesa aplicatia si a emite bonuri fiscale. Conexiunea este necesara doar in cazul in care ti-ai uitat parola si soliciti resetarea ei.

Aceasta prima versiune a aplicatiei JamesBON limiteaza la 500 de articole in baza de date.

Desigur – poti folosi un scanner (usb sau bluetooth)

Datele prezente in JamesBON nu se sincronizeaza cu platforma OKEY.

La conectarea scannerului, in status bar, va aparea o notificare: Choose input method, de unde trebuie facuta setarea – Hardware Keyboard: OFF. De asemenea poate fi gasita in sistemul Android, Settings – Language & input – rubrica Keyboard & input methods – Default

In unele situatii specifice, comunicarea cu casa de marcat poate fi intrerupta. Daca vedeti aceasta eroare, asigurati-va ca sunteti in proximitate fata de casa de marcat si reporniti aplicatia JamesBON.

Aceasta eroare vine de la casa de marcat si reprezinta o comanda trimisa in mod gresit. Cateva cauze comune ar fi:

 

  • Raportul Z nu a fost scos pentru ziua anterioara
  • Casa de marcat nu este in modul Conexiune PC (meniu principal 0 – Conexiune PC (6)
  • Casa de marcat asteapta numar si parola de operator pentru inregistrari, iar in aplicatia JamesBON nu au fost setate (vezi rubrica Operatori din meniul lateral)